måndag 10 juni 2013

Saker som hör sommaren till..

Eftersom det inte riktigt känns som sommar i luften eller sinne så måste man gräva fram sommarvärmen och feelis långt bak där i ryggmärgen. För att sommaren skall vara fullbordad uppskattar jag följande(och ännu ligger mina egna foton på en server som inte är kopplad till min dator så ni får stå ut med google bilder och telefonen)
Ekenäs o vyer över pojovikin (skåd på båtin) 

De e terasshäng 

De e grillas 


De e åskväder och båtar 

De e konsert. Children of bodom i Vasa 

De e o vara kreativ på regniga dagar 

De e våfflor 

De e brorsans födis 

De e Kurtn på torpe. 

Konsert. Madonna i Tallinn. 

Konsert. AC/DC i Hesa. 



Konsert/festival . Sonsiphere o den bortblåsta scenen. 

De e mammas mat o mommo 

De e alkohol (o nu int i överdrivna mängder) 

De e Ekenäs torg. (som jag inte köpt något från på typ 25 år) 

De e nyckelpigor i gräset 


Konsert. Metallica. 3 gången gillt..Hesa 

De e närhet av vatten 

De e stekas  




Jordgubbar o grädde(vispad)..förtsår int va C ska ha ovispad grädde för..


Få se om min sommar blir min sommar i sommar :D

sommarn är också vänner..mina vänner finns på servern. Får återkomma till dem. 
:


Inga kommentarer: