söndag 9 juni 2013

Att leva med kungafamiljen

Jag kan lugnt säga att den svenska kungafamiljen och jag träffas varje vecka i butiken. Finns det en tidning som inte skulle nämna kungafamiljen(klart de finns). Förr var jag kungafamiljen mycket nära. Har ett minne av att man satt och stirrade på kungligheter i farmor wc. Hon hade kungligheter på wc-väggarna/dörrarna och i mjölskåpet fanns det också kungligheter. När farmor spelade 500 pratades det kungligheter och visst skulle det bänkas framför tv:n och tittas på "ett år med kungafamiljen". Vara lite avundsjuk över resandet och sen känna en lättnad att inte ha paparazzin hängande i hasorna hela tiden. Ändå såg jag inte Maddes bröllop igår. Kungafamiljen börjar kännas lite avlägsna nu när alla har gift sig och inte med mig eller mina  släktingar..ha ha..

Annars är det sol men kyligt. Dagens väderraport med andra ord.

Mera imorgon.

Bilder.

Men visst var hon vacker Madeleine..

där kunde man ha stått :D 

Say what? Jag vill också ha en egen stol 

och en hälsning till pappa : Estelle i sverigedräkten. 

Dagens födointag. Egengjord hamburgare och sallad. De sku nog passa åt kungligheter också. Okej brödet är köpt. 






Inga kommentarer: