torsdag 6 juni 2013

Nice run

Igår befann jag mig med 3600 andra kvinnor på nice run. Det var ett gemytligt duggregns väder men riktigt passligt att promenera i. Jag kände faktiskt där ett tag att jag skulle säkert ha kunna springa någon kilometer men eftersom jag inte sprungit på en bra stund så lät ja de va. Dessutom har jag skovskav. Mina fötter dom blir som stora bollar till sommaren. Jag har lärt mig att inte köpa skor på sommaren för de är för stora till hösten. 7 par såna skor far till loppis nu. Det var den bekännelsen.

Idag har det varit sommar igen. Det fira vi med en tidig morgonpromenad och städning. Fick kaffebesök så jag behövde inte sitta tyst hela dagen  och prata med mr. C sen när han kommer hem. Jag lider av fruktansvärd mundiarré på kvällarna.

På tal om Mr.C. Han kom ivrigt hem en dag och berättade om en god cheesecake han hade ätit på jobbet. Han förklarade hur den smaka och hur den såg ut. Finns det något recept att få, undrade jag? Nej, int kommer han som hade kakan med till jobbet ihåg någo recept. Ja se karlar. Senast jag gjorde en kaka utgående från Mr:C smak och synsinne blev det inte samma kaka som han ätit tidigare.

Nej, int har jag någo mer och säg nu.

Nice run och nice pic nic 

Lite uppvärmning. Såg inte scenen så man fick gissa vilka rörelser som skulle göras. 

Dom där shaolin munkana 

Det här skulle ha blivi den perfekta bilden. Kirkkokissa. En katt vid  kyrka. Men nej sku den int bli pajad. 

Storviken på morgonkvisten 




Inga kommentarer: