onsdag 1 maj 2013

Rödvinsfläckar på BH:n..

..har jag lyckas få. Den som känner mig vet att jag egentligen borde ha haklapp på mig när jag äter och dricker. Det är nog första gången jag har lyckats med konst stycket att vina ner min bh. ha ha. Detta hände inte på vappen eller på första Maj.

Vilken haklapp ska jag ha?


Uppsamlaren??
Dräkten?
En med matchande mössa? 
Eller en cool en 
...Första Maj. Nu börjar våren. Studentmössan har vädrats dom där obligatoriska 2 timmarna. Ingen  bollglass i år. Det var fruktansvärt kallt och blåsigt. Hade inte lust att köpa en ballong, lakrits eller någon jussi paita. 

Grilla har vi gjort. Första gången i år. Våren kommer sakta men säkert. Jag gör en vårstädning på bloggen också  men den kommer säkert att se skum ut i några dagar framöver.

Satt mest i bilen o fota idag.m

Inga kommentarer: