onsdag 22 maj 2013

Det stora A

Om 10 dagar är jag  arbetsslös eller arbetssökande. För mig är det samma sak för utan jobb  är jag. Jag tycker inte om att vara arbetslös(fast jag aldrig varit arbetslös tidigare) så något måste jag hitta innan sommaren är slut. Jag tror att jag inte klarar av att gå hemma och trampa. Att man i misstag skulle börja känna sig värdelös och bli deprimerad är det värsta som skulle hända så man måste väl underhålla sig med något kul som är gratis. Det är hårt det här livet. :) .
 Annars sitter jag på terassen tills myggorna äter upp mig. Bara för att det känns som sommar och ifall det här är sista sommardagarna för i år. (Nej ho ho..då kan det nog vara risk för att man blir kokko).

Har hört så många skräckhistorier om arbetskraftsbyråer så lite rädder e  man.



Inga kommentarer: