lördag 18 maj 2013

Eurovisionstider III

Eftersom Finland-Sverige matchen kommer om någon minut ska jag klä mig i domarkläder, karjala six-pack mössa och måla ansiktet som en smurf. Nej, det kommer jag inte och göra. Tycker att matchen kommer så tidigt att man hellre skulle sitta ute i det ljuvliga vädret. (kommer jag att bli landsförvisad nu).

Här kommer mina eurovision favoriter för kvällen:

1. Nederländerna - Anouk.

2. Norge- Margaret Berger.

3. Finland- Krista Siegfrids. (Risk för landsförvisning igen)

4. Grekland- Koza Mostra feat. Agathon lakvidis.

5. Frankrike- Amandine Bourgeois. (Har aldrig hört låten till slut)


Resten av de nordiska bidragen kommer säkert att vara i top 5 men jag orkar inte lyssna på dem. (Eventuellt danmarks)

Den jag tror att vinner Eurovision i år är: Danmark.


Sen förstår jag inte vad Rumänien gör med?



Inga kommentarer: