måndag 27 maj 2013

Måndagslista


1. Var är din mobiltelefon?
I min väska. Om jag inte instagrammar får den ligga där hela dagen. 
2. Var är din andra hälft?
Sitter mittemot mig med sin dator. 
3. Ditt hår?
För jävligt. Ska till frissan i övermorgon. Färg och toppning. 
4. Ditt humör?
Trött, irriterad och confused. 
5. Din dagsplan?
Jag skall surfa lite och fara och sova. Imorgon ska jag jobba, ringa arbetskraftbyrån och baka. 
6. Det bästa du vet?
Att baka, varma gråa dagar, svala soliga dagar, fredagar och sommar överhuvudtaget. 
7. Din dröm i natt?
Oj, drömde nog inget inatt. 
8. Ditt livsmål?
Att orka upp alla dagar 
9. Rummet du är i?
På terassen. 
10. Din hobby?
Bakning, simning och skoshopping (fast nu måste jag ta en paus i det senaste) 
11. Din skräck?
Att bli långtidsarbetslös. 

12. Var vill du vara om sex år?
Jag vill ha ett jobb. Annars kan jag sitta på terassen igen. 
13. Var var du igår kväll?
Ingenstans. 
14. Vad är du inte?
Musikalisk, smart och konstnärlig. 
15. En sak du önskar dig?
Att få bo i New York i mer än 1 vecka. :D 

Löve

Inga kommentarer: