torsdag 16 maj 2013

Eurovisionstider II och svettiga cykelturer

Har varit på gym idag. Jag går på gym sådär 1 ggr per 10 år. Jag är helt enkelt inte gym människan. Jag vill ha frisk luft och helst ska det vara gratis. Kanske jag en vacker dag tycker att det är riktigt skoj det återstår att se. Varje gång jag stegar in i ett gym tänker jag på "gubbarna" som hängde på gymmet i bollhalln i Ekenäs. Där stod dom i sina kalsonger o tränar(kan ha varit någonsorts 90-tals shorts). Det sätter sig på näthinnan förevigt. 
 Jag cyklade lite på motionscykeln men saknad km/h, puls och tid på denna cykel. Whats up liksom. Att cykla i blindo. Efter dagens pass (ja båda lite å) så cykla ja hem med full mundering. Det vill säga rock, långbyxor, mössa och vantar. (nå nej int mössa o vantar) och konstarera att alla andra rörde sig med shorts.Stupid jag..och svettig cykeltur var det. 

Ha ha 


Idag är det eurovision semi final II och jag hoppas att följande går vidare: 









Inga kommentarer: