söndag 24 augusti 2014

Best friends (day 8)

Nej,jag vill inte sitta inomhus ännu. Det känns som om hösten kom lite för snabbt nu. Egentligen är det ju varmare än i juni men efter sommarens värmebölja känns det som vinter. Jag har inte skrivit något på en vecka. Det var jobbigare än jag trodde att vara tillbaka på jobb.

Best friends är rubriken och utmaningen idag. Jag önskar att jag kunde träffa mina vänner oftare än 1-3 ggr i året. Dom där vännerna som man varit med under halva sin uppväxt. Det är ju trots allt dom man har längst in i hjärtat. Sen har man studiekompisar. Jag har kontakt med en och det är guld värt det. Arbetskamrater kan delas i gamla arbetskamrater och dom man lever tillsammans med nu. Det finns dom i kollegiet som ger den där känslan att det är värt att gå till jobbet. På mitt jobb är det dessutom extremt viktigt att komma överens. Det blir som en andra familj eftersom man jobbar så mycket tillsammans.

Jag tror jag låter bli att sätta ut bilder på mina vänner nu. Men ni e guld värda.




En festlig bild från gårdagens promenad. 


Inga kommentarer: