lördag 9 augusti 2014

Books (day 6)

Nu släpper jag ur mig ett inlägg om böcker istället för "words" som skulle vara dag 6:s utmaning. Jag är en periodare när det gäller böcker. De böcker jag läser nuförtiden är faktaböcker. Jag tycker om att läsa böcker om Ryssland, konstiga sekter, konstigheter i USA och massmördare. Jag köper helst pocketböcker och böcker om bakning. Jag kan inte säga att jag använder bakböckerna så ofta men där står dom i min bokhylla. Jag har lite svårt med lånade böcker!!?? Kanske beror det på att jag alltid får lite angst på biblioteket. Jag hittar sällan vad jag är ute efter.

Jag vet att jag borde läsa mera böcker. Jag tänker alltid att jag behöver ha något om jag blir arbetslös ;) . Eftersom religion, historia och politik intresserar mig är jag ganska nöjd över att jag har en hög med faktaböcker. Tänk om jag skulle haft dem när jag gjorde grupparbeten i högis.

Jag ska försöka lära mig älska böcker mer.

I min bokhylla finns det mest skor :) 

Någonsort färgordning har jag också 

Inga kommentarer: