torsdag 25 juli 2013

Svarta favoriter

I serien mina favoriter i hemmet har vi nu kommit till avsnittet: svart som döden. Ha ha. Jag trivs så bra i svart så hela min garderob och allt annat i klädväg också är svart. Jag försöker med en färgklick nu som då men det är oftast den svarta färgen som  regerar.

Före jag ynglar av mig svarta bilder så vill jag bara säga att idag har det varit varm idag. Det kändes precis som när det blir varmt på våren och man just har vågat visa benen. Det kändes riktigt moisigt. Imorgon får C semester så då blir det säkert mindre bloggas men en vacker dag släpper jag ett inlägg om dagen igen.

Svarta favoriter(märk väl att jag har valt ut bara några bilder för annars skulle ni bli uttråkade)

Skor. Vad annars. 

Mina svarta damer 

Svart Marlyn 

Mera Marlyn 

Mera skor 

Mina coctaildresses :) 

Min svarta tapet. 

Inga kommentarer: