måndag 14 juli 2014

Sommaren-so far

Just nu känner jag mig riktigt dålig. En vecka på läger och en vecka med tropisk värme har lätt till att jag cyklat ynka 80 km sen början av månaden. Jag har gjort väldigt få promenader mest suttit och tränat mitt finger vid datorn på terassen. Det känns inte alls bra. Mitt mål är att averka 1500km på cykel före 22.9. Nu måste jag stå i och cykla 700 km på två månader. Nå det ska väl lyckas, 

Finsk sommar är så udda. Först är det kallt så man blir bitter och sen är det varmt så man blir bitter. Det finns inget mellanläge. Men det är ju myggfritt så det är väl okej. 

Två veckor kvar till semester. 

Jag tänker ta det lugnt på semestern. Är det någon annan som har/tänker göra det? 

Annars har dagarna rullat på med: 

Ett café besök på Juthbacka

Gulddricka på terass

Fotbolls VM på terass 

Grillfest på nybakad gård 

Märtha besök i Nykarleby 

Läger och konfirmation 

Inga kommentarer: