söndag 27 juli 2014

10 positiva och en hund

Värmeböljan håller i sig. Det känns riktit jobbigt måste jag säga..jag skulle för tillfället föredra att ha på mig hupparin på kvällen. Men man måste väl tänka på dessa dagar när det är kallt och eländigt i höst/vinter. Den här sommaren har jag i allafall simmat och tagit igen alla de där åren som det blev bara en gång simmat.

Nu har jag semester och övar hårt i att inte göra något. Den här värmen motiverar till stilla sittande och pimplande av vatten. Helt bra kanske.

Nu har jag laddat upp positiva saker på instagram så kanske det skulle vara dags att ladda upp här också. Men först lite andra bilder :
Inför semestern tog jag en tur till Faros och åt denna kreation. Den var mycket god men dyr. 

I random ordning: Kvällsdopp på strömsö, hemgjord glass, besök i nykarleby, nytt nagellack och fest 
Latte time, kaffe time, ellos time och time att göra en ny gudstjänst. 





och han låg och sola i värmen. Dagens postiva dag 10. 


Inga kommentarer: