torsdag 17 juli 2014

Köp 3 betala för 2 träsket

Och det blev kväll den fjärde dagen i veckan och hon satt på terassen för det varde ljummet väder. Om någon undrar hur det går med min "utmaning 2014" så kan jag säga att inte riktigt som jag tänkte mig. Det finns en fördel med att det är ruskigt kallt på sommaren eller att man är på läger. Man blir så sur så man hålls inne under filten och på läger rör man sig från byggnad till byggnad och tänker inte så mycket på sommarrean som man absolut måste gå på.

Men nu hände dig sig vid den tiden som jordgubbarna skulle köpas att vi vallfärdade till det gyllene torget och kvinnan i sällskapet ansåg att hon behövde en ny topp. Så gick hon in och hittade ett kap för 7,95. (Den krymper säkert till barbie storlek vid första tvätten). Så där i betalningsstunden sa expiditen att man nog fick ta 3 rea plagg för priset av två. Jag skulle ha kunna motstå frestelsen men sidu jag kasta mig över ställningen och ripa åt  mig en topp till och en skjorta som jag inte ens prövade. Det mest skrämmande i situationen var att den där shoppingsivern kröp fram..hoppas den går och gräver ner sig igen..för jag behöver ju inte billiga nya kläder.

Annars så har jag inte simmat två gånger i veckan och selfien har ni inte sett mycket av heller. Men det skall väl gå och åtgärda inom kort. Tog ju mitt första dopp i "havet" i alla fall på helgen.

Nej nu gott folk..i väntan..på morgondagen..adios..

En selfie från April. Märtha funderar liksom..wtf? 

Inga kommentarer: