söndag 26 januari 2014

Ringlös med en Vanilla Latte i handen

Gott folk tystnaden har nått denna blogg. Det tar sin tid att komma igång med det nya jobbet och den nya begränsade fritiden. Kanske blir en aningen mindre text den kommande månaden.

Jag har hittat en rad med nya muskler i mina armar. Har ju suktat efter nya skridskor i många år och nu slog jag till och köpte ett par kara skridakor. Igår prövade jag mina vingar och jag såg ut som en älg på is (bambi är ju redan tagen)(fast kanske älgar kan det här med att gå på is) Jag har liksom aldrig fallit så mycket i mitt liv som just igår. Jag liksom kände på isen med hela kroppen. Men nu kan jag falla och så småningom ska jag väl få koll på fötterna också. Nu har jag ont armarna. Man tycker ju att fötterna skulle ha fått sig en omgång. MEN ARMARNA!!

Annat som hänt i mitt liv.

Jag har gått och blivit svag i Vanilla Latte the cup solo variant och kan inte leva en helg utan en kopp. Detta är säkert inte alls hälsosamt för min själ och mina tänder..
..sen har jag gått och tappat bort min förlovnings och vigselring. Dom torde ha flygit av handen när jag bäddade igår och har varit spårlöst försvunna sen dess. Har vänt upp och ner på sovrummet men hittar inget. Undrar om jag skulle ta och gifta om mig den 2.2 när det är 6 år sedan mitt första äktenskap. :)

Ska vända upp och ner på huset igen vid ett passligt skede av dagen.

Nåja hörni. Jag lever alltså skriver jag. Inte alla dagar men nu som då.

Mina junior skridskor 

Har man lösa ringar får man skylla sig själv. 

Inga kommentarer: