onsdag 1 januari 2014

Brändöpromenad och nyårslöften

På facebook skriks det efter flotig krapula mat men här på andra sidan av staden är det lugnt. Glömde nästan bort att det var nyår och fick ihop skraplat till en räksmörgås i alla fall. Idag tog vi en promenad på brändö i det gråa vädret. Om man skulle lära sig att ta med systemkameran. Den är så stor. Kanske ett nyårslöfte, att lufta kameran något mer. 

På tal om nyårslöften. Nu när jag sovit över natten har jag funderat på om jag skulle avge några nyårslöften..eller snarare utmaningar inför år 2014. Så kan jag summera 31.12.14. om jag lyckats. Sex utmaningar hade jag tänkt mig. 

1. Fortsätta klädköpfastan året ut. 
2. Simma två gånger i veckan. 
3. Lära mig att göra en gif. 
4. Något riktigt onödigt och störande: Ta en selfie i veckan. Ha ha. 
5. Sockerfasta under påskfastan. 
6. Gå med alla skor jag äger. Annars säljer jag bort dem i Januari i nästa år :D 


Mannen, båtarna och husen. 

Ut på isen? 

Bra Januariväder 

Selfie nr 1. + månadens inköp. 


Inga kommentarer: