fredag 22 mars 2013

Att bli förbannad på en buss

Jag tror att jag endast skrivit inlägg om snö och bussar den här våren. Det är snart April och snötäcke vill inte minska. Det kommer mera för tillfället..inga stora mängder men nog tillräckligt för att få mig på sämre humör. 

Det har inte varit min dag idag. Vandrade hem och kände hur piruhornen sjönk ner i pannan för att igen sticka upp i synen av en buss som var helt inlindad i reklam. Håller jag på att bli gammal eller varför irriterar jag mig på bussar med reklam?. Man ser ju inte ut. Man har ingen aning var i världen man befinner sig..Man sitter där med skyddslappar för ögonen (fast nu var jag ju utanför förstås) . Det är inte ens vackert att se på :) 




Nej om jag skulle ta helg. Baka något och tänka på helt andra saker än bussar som irriterar. 

Buss 

Inga kommentarer: