torsdag 4 april 2013

P som i Påsk och S som i Sommartid

Det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen. Jag har firat påsk med stort P. Parenteserna var på besök   och det vankades fruktansvärda mängder med mat och BOLLA. Fastan bröts och jag skall summera årets fasta i ett inlägg senare. Efter allt frosseri var det fruktansvärt svårt att kravla sig upp från sängen på tisdagmorgonen och slänga sig på motionscykeln. Men nu börjar allt löpa som normalt igen. Vädret är ypperligt..och det är ljust långt in på kvällarna. Nu hoppas jag bara på att snön ska försvinna och att jag kan slänga vinterrocken låååångt bort. I nästa vecka börjar jag cykla till jobbet så de här köldknäpparna på morgonen kunde bra hållas borta.

Igår fick jag för mig att anmäla mig till hela Finland bakar...ha ha..allt möjligt.

Lite bilder:
Påskharen a la Mr C dagisstyle 

Köpte mig ett armband 

Strömsö

Cafe besök..i saluhallen 

Påskpynt äger jag inte många 

Bada kaka 

Åt långfredagsmat på resturang..

Kunde använda mina Jeffrey 

Ute på isen med parenteser 


Efterrätt på rad 

Förrätt..

Death by chocolate cheesecake..recept på sockerrus.se 

Inga kommentarer: