fredag 1 mars 2013

Lista Mars

Har flyt på skivande nu så jag tänkte klämma in en lista eftersom jag älskar listor. Den här listan skriver jag 28.2 men eftersom jag redan skrev ett inlägg så kommer den en dag senare. (och har jag dött på vägen så kommer min livs sista lista här) Man kan hitta listan på  www.jeanetteohman.com



Dagens lunch
På Il Banco, sallad (nam nam) , Grillad kyckling med mörk calvadossås
Moussaka á la Nikolaos

Dagens misslyckande
 Glömde två vitsord.
Dagens överraskning
Det var en så jämngrå dag så inga överraskningar 

Dagens besvikelse
Trodde hårt på solsken på kvällskvisten. Ingen promenad. 

Dagens lättnad
Mitt blodsocker är normalt. Behöver inte kollas före Augusti. 

Dagens föreläsning
Den samma gamla vanliga om dagens ungdom...och doping. 

Kvällens uppgift
Läsa bloggar och reda upp klädskåp. Eventuellt våga sig ut och halka. 


Dagens paranoia
Kommer jag levande till stan med bussen. Bussrally på hög nivå. 


Dagens höjdpunkt
Träffade 3 av mina kära ex kolleger.  

Middag
Äter bara ett varmt mål om dagen. Reissumies med skagenröra sportlovet till ära. 


Dagens låt
Lana Del Rey- Summertime Sadness och ibland väller Bed on Fire/Ralf Gyllenhammar över läppen. 


Inga kommentarer: