tisdag 13 januari 2015

En ledig kväll och mellandagsrea

Det har blivit en hel del lediga kvällar så den här kvällen är väl inte så speciell men det är bara att bunkra upp med lediga stunder för snart kör (läs imorgon) kvällsarbetet igång på riktigt.

Just idag skippade jag bussen och gick hem. Det var bitande kallt för jag hade inte klätt mig för någon promenad men jag överlevde. Det rasslade in steg på fitbiten och nu behöver jag inte gå ut och spatsera senare på kvällen. Varför har jag inte gått hem tidigare? Jag menar vad finns det för bättre sätt att tömma huvudet på eller skapa mera kaos i hjärnan.

Fast om  jag bunkrar upp mig till kl 20.00 på jobbet vill jag nog inte gå hem.

Fick en frågan om jag varit på mellandagsrea och fynda något här om dagen. För att vara riktigt ärlig så har jag aldrig varit på någon mellandagsrea och shoppa loss. De senaste åren har jag bara blivit trött på alla människor som bara måste köpa något. Jag hoppas jag håller mig från att stress shoppa framöver. Helst för alltid.

Men sen...

slog det mig att jag faktiskt köpte nya vinterstövlar på rea. Men dom behövde jag.

Helly Hansen. Hur varma som helst. Bra att ha när det är så kallt att
mätaren som visar klockan och temperaturen står stilla, 




Inga kommentarer: