söndag 15 september 2013

Those Summer Days

Gröna löv blir gula men sommarvärmen håller i, och vad är inte bättre än att få gå runt utan den där förbaskade rocken. Eftersom det nu ännu är så somrigt så har jag inte kommit i höstfeelis ännu..äta inomhus, få upp höstgardiner, kratta löven och börja ett höstigt pyssel. Idag har jag börjat med äppelpyssel. Det har blivit 2 äppelbakverk och äppelmos. Jag tror att jag låter hösten ta över här på bloggen nu i och med äppelorgierna och summerar sommaren 2013 i bilder .

Sommaren 2013 var strampens ribs bäst 

Sommaren 2013 fick vi gården färdig

Sommaren 2013 åt vi för mycket hemgrillade hamburgare 

Sålde jag kläder första gången på loppis. 

Tog jag morgonpromenader när mannen for på jobb. 

Sommaren 2013 var jag första gången på nice run 

Åt jag en cheesecake på cafe i gamla stan i Ekenäs på 4 of july 

Gjorde jag sko cupcakes 

Morgondopp i Ekenäs 

Berlin 

Berlin och mannen 

Berlin 

Muse 
Mata vi ekorrarna. Tur så försvann dom. 

Va mamma på replotbron på midsommar. 

Vasas bästa och billigaste café Othello vid torget. Konjaksbakelser. 


Muse 

Jay Smith på Santa Fe i Ekenäs. Gårdsfest. 

STARBUCKS!! 

Terasshäng 


Pappas fyrn som kom med på Air Berlins Facebook sida. 

Brodern laga mat. 

Kom att tänka på att jag nog träffat mina vänner men att bilderna uteblivit. Vi är säkert inte vana med att ha kameran i högsta hugg på fest. När vår värsta festperiod var i full gång måsta vi ju framkalla våra bilder. Detta ljuvliga 90-tal.


Inga kommentarer: