onsdag 25 september 2013

Månadens inköp

Det regnar och är ruskigt kallt. Ännu förra veckan var det varmt och nu känns det som om hösten kom med en smäll. Jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk en gång till under denna höst. Tycker att det är så jobbigt att nu plötsligt ha förkylning 1 ggr i månaden. Just när man fått flow på träningen ligger man i soffan och tränar ögonlocken. En dubbel suck.

I Juni utmanade jag mig själv att bara köpa ett plagg i månaden och ha en 50 euros skobudget. Ett plagg i månaden(helst skulle jag hoppas att klara mig helt utan) håller jag på med till juni 2014. Sko budgeten till nyåret 2014. Låt oss kalla detta för en mild shoppingfasta.

Det har gått riktigt ypperligt, kanske för att jag inte förtjänar lika mycket som tidigare år. Här kommer september månads inköp som var ett måste på grund av träningen.



Inga kommentarer: