tisdag 3 september 2013

September

Idag var det meningen att jag skulle ta tag i saker och ting här hemma. Reda upp och plocka i mitt rum där jag inte varit sedan juni känns det som men så var det så vacker väder när jag cyklade hem så det blev en kväll på gården igen. Det börjar bli kallare på kvällarna så man får nog ta sina yllesockor och traska in lite tidigare än under sommarmånaderna.

Just nu skulle jag önska en riktigt regnig helg så jag får baka och fylla frysen. Städa i mitt rum och hitta det där stora skrivbordet och börja med något pyssel.

Om nu sen september är en regnig, ruskig och kall månad så finns det saker att se framemot:

I nästa vecka börjar arbiskurserna jag har anmält mig till. Det blir ryska och zumba, lite senare blir det att jobba med sockermassa. Så ska jag få träffa gudbarnet och familjen. Den blir nog bra den här månaden också.


Höstfärger tack 


Russian baby 
Svårt eller?


Inga kommentarer: