fredag 9 augusti 2013

The dentist is doing the hard work

Kan man tänka sig att när Augusti rullar in över månadshavet så börjar tandtrollen partaja i munnen min. Har haft tandvärk under veckan som gått och nu eftersom helgen infaller så tänkte jag att det skulle vara dags att besöka the dentist. The dentist hitta inga fel i tänderna där jag hade värk. Däremot hade jag ett hål i ett annat håll av gommen. Nu några timmar efteråt känner jag samma smärta som tidigare när jag dricker kallt. Hilfe..är det den när nåldelen som finns i en av mina rotkanaler som spökar, Just nu kan man leva med smärtan.. och hoppas att den går över. Igen hade the dentist nya verktyg att sätta i min käft. En skrutving hade jag i munnen denna gång. Intressant när alla verktyg som används i träslöjden också kan användas i munnen i miniatyr. 


(S)he works hard for the money





Annars kan de ta en bra stund att få rörliga bilder från mina äventyr i sommar. Före jul kan jag lova att jag ska försöka lägga ut dem. En lista höll jag också på med men den får vänta till imorgon. Nu blir de kallt på terassen..dags att gå in..



Inga kommentarer: