lördag 10 augusti 2013

My life

Här kommer en lista(igen) 


10 saker du vill göra innan du dör:.

Hoppa fallskärm


Se en tasmansk djävul live.
 Bo i New York (minst 1 månad :))  
Göra en kokbok


Äga ett par Christian Louboutin,
 Flyga helikopter(helst själv då) 
 Besöka alla världsdelar
Ha familj av något slag
 Ha flera tatueringar 
Ha en hund. 

 9 kändisar du tycker är snygga(ändrar till uppskattar): .
Madonna 
Serj Tankian 
Annie Lennox


Tom Hanks 
Rihanna 
Maja Ivarsson 
Mat Tina :) 

Kronprinsessan Viktoria 
Nåja David Beckham är väl ok 

 saker du aldrig skulle kunna göra: 
Bli veterinär (hemskt när djur e sjuka/måste tas bort)
Se 100% utan glasögon 
Ha en fin trädgård (herregud vika svarta fingrar ja har) 
Fickparkera (verkar det som) 


Äta hund 
Springa Maraton 
Äga en mustang 
Se Led zeppelin live 

 7 saker om dig själv:  
Tycker att långa naglar e kvinnligt 

Mina pantertant naglar 
Bakar gärna 
Vet inga gränser då det kommer till skor (eller jo nog kan ja låta bli att köpa ibland) 
Gillar rutiner 
Slutar alltid dagen med att se på TV 
Trivs i vatten 
Tycker inte om potatis 


6 saker du ofta grubblar på: 
Facebook statusar (andras, hur tänkte dom där) 
Blogginlägg (oftast min egna) 
Hur folk orkar sminka sig

Bakverk 
Hur ytliga kändisar får så mycket utrymme i media  
Hur folk behandlar homosexuella. Varför i hela världen ska man inte få tycka om vem som helst. 

5 sätt att vinna ditt hjärta på: 
Köp ett par skor ;) 
Bjud mig på resa
Laga mat åt mig
Bjud på choklad 
Lär känna mitt hjärta 


4 saker du köpt den senaste månaden: 
Jeans, topp, skor, böcker 
Kanske en bättre bild nån annan dag, men toppen är juli inköp, jeansen augusti. Sku ju bara köpa ett plagg per månad. 

2 gamla favoritlåtar:
Led zeppelin - Starway to heaven 
Metallica - Sad but true 

 1 sak du vill ha: 
Pengar-som  jag kan dela med mig. 

Inga kommentarer: