tisdag 13 augusti 2013

400 m häcklöpning

..ligger på soffan och kollar in VM i Moskva...det har jag gjort sedan söndagen. Idag funderade jag hur länge det egentligen skulle ta för mig att "springa" 400 m häck. Jag ser mig själv klättra över häckarna i thight kroppsstrumpa. Den bilden sku nog vara great. Eller skulle jag någonsin komma tillbaka från ett maratonlopp? :).

Men jag kan med gott samvete ligga i soffan och se på friidrott eftersom jag dragit på mig en förkylning. En riktigt kul helg har jag haft med tandvärk, allergiattack och snuva. Kan hälsa att rainbow havrepuffar kan få en lindrig nötallergiker att svälla som en ballong, få svårt att andas o.s.v.

Inget med från denna snorhjärna.

Är inte så värst intresserad av 400 m häck men nog stavhopp. Isinbayeva är drottningen. 

Inga kommentarer: