måndag 21 oktober 2013

En helg i södern

Varje gång jag försöker bege mig ut idag så kommer det snö eller solen går i moln. Det kan hända att jag borde stanna inomhus men nu har jag suttit i bil i 10 timmar under helgen så nu får det fast komma hagel kilovis men jag måste ut och röra på mig. Den här gången spenderade jag tid i södern hos mina föräldrar, svärfar  och brodern. Det känns alltid lite vemodigt att åka denna 10 timmars färd och inte hinna till alla som man borde hinna till.

Nu har jag träffat brorsdottern Märtha för första gången. Hon är så liten. Pyttesmå yllesockor blir gigantiska på hennes små fötter. Tänk att få följa med hennes liv så länge man nu får det.
och så kommer faster och fotar..

Mammas ängel och ljus 

Kurtn och höstn 

Mera vinter här hemma 

Inga kommentarer: