fredag 18 oktober 2013

Air Wick Black Edition

Jag är en buzzador, vilket betyder att jag nu som då får gratis produkter hem att prova och så ska jag spread the world i det sociala mediet. (läs en gång har hon fått en produkt). Nu ska jag skriva några rader om denna produkt. Det är fråga om ett doftande ljus. Egentligen är det två olika dofter på dessa ljus, Mulled wine & cinnemon apple och Purple Blackberry fig. Om man inte vill läsa text kan man skrolla ner till bilderna. :) Lådan som ljusen kom i doftade redan i cykelkorgen vilket betyder att doften är på sin plats. Det är en ganska höstig eller julig doft som lägger sig i rummet långt efter att man låtit ljuset brinna. Detta är bra för oönskade odörer. Jag har nu brännt ljusen i närmare 10 timmar och lär ha 20 timmar kvar. Hållbara ljus med andra ord. Ljuset finns i ett snyggt svart glas. För mig som älskar svart passar dessa ljus utmärkt. Några bilder:

Snygg förpackning 

Helt stiliger. 

Snart händer de grejer...
Kolla in videon nedan (huippu laatu) 





Regnbågseffekt..

Inga kommentarer: