onsdag 9 oktober 2013

Drömmar

Idag när jag kom hem från jobbet måste jag lägga mig på soffan. Jag hade en så obeskrivlig feelis. Värsta ångestfeelisen. Försökte sova men det gick inte, åt lite ifall det skulle ha varit blodsockret(fast då blir ja mera yr) så det var nu bara en oförklarlig konstig känsla. Steg upp och började laga mat och så gick det över. Söta dar. Vad är det som händer? :)

Idag var det första gången som jag använde hela regnmunderingen när jag cyklade till jobbet. Funderade där halvvägs hur mina stövlar är så höga. Skulle ha kunna använt gummistövlarna som regnbyxor. Jag hade mannens stövlar på mig. Men här har jag snart cyklat ungefär 50 morgnar utan en regndroppe.

Eftersom det är deppigt väder och min kropp deppar så ska jag ta och dela med mig av mina drömmar (tänkte dela med mig många men nu tar vi nu någon bara):

1. Åka tillbaka till New york

Har så mycket kvar att se..

Vill besöka New York till jul. 

Macys va faktiskt inte så speciellt..

2. Åka vart som helst i USA. Älskar att hata det landet. 
3. Göra krejsiga kakor och cupcakes. Nu blir det bara blåbärsmuffins och jordgubbskakor. 


Jag menar common..
En bakbok sku inte vara tokigt det heller ..här e min favorit..

4. Minna Parikka kunde skänka ett par skor :) 




Inga kommentarer: