måndag 7 oktober 2013

Britney Spears och gänget

Det märks att det är männen som styr i musikbranschen för vilken normalt funtad kvinna skulle ställa upp på följande videon:







Orsaken till att jag reagerar (det här är väl det nyaste videorna eftersom damerna gör reklam om dessa på instagram) är jag tänker mig att alla dessa kvinnor har barn i publiken. Dom där små gullepluttana som ska sminka sig, klä sig i ingenting och äta ingenting för att se ut som sina förebilder. Nå nu torde väl ingen låta sin unge gå på en konsert själv. (jag vet att jag är naiv här). Vem far nu på konsert anyway? Men youtube och överallt kan barn se detta.  

Varför går man som artist med på detta? Pengar är väl svaret. Detta säljer..alla dessa artister har ju talang och det behövs inte en halvt porrig (eller helt) för att folk skall lyssna. Urk. 

Imorgon lovar jag något annat..:D 

Till och med Madonna har mera kläder på sig..


Inga kommentarer: