måndag 7 januari 2013

Lådor och burkar

Jag tycker om att pyssla. Oftast blir resultatet inte riktigt det man hade tänkt sig. Jag är en semi kreativ människa. Har ju aldrig varit bra på varken handarbete eller teckning.(ja så hette ämnena på 1900-talet)  så man kan inte förvänta sig stora underverk.  Men i kategorin "inte riktigt som på strömsö" så är jag the big master. Har nu i alla fall städat bland mina pysselgrejer och pysslat lite under jullovet. Här är resultatet: 

Eftersom jag har så otroligt svårt att kasta eller ge bort tidningar
så tog jag och klippte ut grejer jag kan ha nytta av  när jag gör  kort . 

Tillsammans med mina klistermärken..

....så är dom prydligt placerade i lådor 

Ansåg att min resegris behövde ett fint halsband 

Har en förkärlek för band och snören..de fick en egen burk 


ooohhhh band 


Gjorde tre små skyltar också...

Så jag kan spara pengar till tatuering(ar) och till alla hjältar..de som vaknar varje morgon med en klump i magen eller med ingenting i magen. De som är glada över att få gå i skolan...etc..alla världens barn. Få se vilken organisation som skall få pengarna bara burken är full. 

Spara pengar till ett par Minna Parikka skor 

Låda med färger och stämplar  

Papper 


Inga kommentarer: