lördag 12 januari 2013

Eftermiddagskaffe...

...finns det någo mera irriterande än att man kokat kaffe och så sätter man sig ner vid datorn(hittar förstås någon sida som är superintressant) glömmer kaffet och så sväper man in  en klunk och F.n. kaffet är kallt. Nam nam. Mina lördageftermiddgar kretsar mycket kring kaffe och promenader. Idag har det dessutom hänt att jag inte varit på den obligatoriska "cityrundan". Jag har spenderat förmiddagen med tomtar och eftermiddagen i ett vitt vinterlandskap. Mina ögonbollar spana in ett barn på skidor som kunde ha varit jag om jag skulle sätta skidor på fötterna. Ligga på rygg, hamna i snödriva, gå med skridorna, sura och till sist kasta skidorna åt parenteserna.

Nåja nu vet ni att jag lever och hör av mig igen när det händer något nytt i mitt liv.

Tomtn fick nog och hoppa ur slädan


oho..en sån här hamna i den högtekniska borgen. 
Nu lasagne.

Inga kommentarer: