tisdag 15 januari 2013

Ge mig sol

Igår såg jag min vän solen igen. Ni kan inte förstå hur mycket jag längtar efter sol och värme. Hur mycket jag vill slänga alla vinterkläder i roskis (hur kallt det skulle bli). Hur jag vill sitta på gården i solen och blända alla bilister med mina vita ben. Ahhh sommar kom nu redan. Men så kommer tanken krypande fram. Tänk om jag är arbetslös i sommar. Då är livet kanske inte så roligt. Men det är ju sol i alla fall.

Igår sysselsatte jag mig med lite nagelkonst. Fast det blev riktigt fasligt resultat. Jag är så sjuk på att fixa mina naglar professionellt men det är så dyrt. Pengar som kan sättas på annat. Jag måste fundera vart jag skall sätta pengarna jag sparar in på den ankommande fastan. Jag kör samma fasta som ifjol. Inget godis och inga nöjen.

Nagel konst..eller så inte 
Har köpt mig en orkideé
Föll för denna nagelfil när jag senast var i huvudstaden. Ska visa resultat inom kort  
Sko rea 

Ohh vika babysar 
Fick en hög med böcker på posten idag. 

Inga kommentarer: