måndag 28 januari 2013

Django and stuff

Jag gillar Quentin Tarantino. Han gör bra filmer. Jag visste att filmen Django skulle vara en västernfilm och handla om slavhandel. Många hade skrivit gott om filmen. Visst var den bra men jag vet inte om alla kan ta den rätt. Ja, man måste se den för att förstå vad jag menar. Jag skall inte förstöra filmen för någon. Ja och jag gillade Samuel L Jacksons roll. 

Annars har dagarna gått till förberdelser och matplaner. Bjöd C:s moster på 3 rätters middag på lördagen. Prima grejor...

Nu är det 3 veckor till sportlov...jag kan nu redan meddela att jag inte rör mig längre än vasas gränser på sportlovet. Tänk en hel vecka med nada program. Så vill jag ha det.

Det är ju så sällan man är på bio 
Samuel L Jackson 
Gå och se den 


Coconut layer cakes(månadens bakverk nr 2)  o hederliga moccarutor 
Jag har ätit min första sushi..inte imponerad 
Förrätt 
Lite choklad blir..
Två bunkar med mera choklad blir..
Efterrätt 



Inga kommentarer: