onsdag 26 december 2012

Jag är inte hungrig

...efter att ha vandrat av och an längs ekenäs gator och fotograferat idag tog jag en(eller hur många som helst) koppar kaffe hos en vän. Vandrade hemmåt och konstaterade två saker. 1. Fast jag proppat i mig mat i övernaturliga mängder så var jag hungrig. 2. Att vägen Österby-Ekenäs är en kort väg.(förstår inte varför man stressa upp sig förr i världen).
Det har varit en bra julhelg. Mat och ingen stress..de e bra.
Sitter och surfar runt och plötsligt slår sko djävuln till. Har nu surfat runt på billiga skor i nästan två timmar. Hade en inköpskorg med 10 par skor för 450 euro. Men jag har inte beställt en sko ens. Hmm.

Jag är för svag för skor...
och jag är inte hungrig. 

Juldagen. Försökte motionera skinkan i snöovädret.
Julmat
Bilder vi julgran
Julklapp
Juldagen. Mommo på besök..lustiga bilder
I travel light. Skorna får passa till vardags som fest.
Bil+man+snö
Kaffe hos M
Cykel på tågstation
Denna Minna Parikka sko var på rea. Men nu är ju inte färgen den rätta.

Inga kommentarer: