måndag 31 december 2012

In your face

att jag skall summera året som gått...de va ett konstigt år som gick fort. Jag tänkte istället göra en lista på 10 saker som mitt hjärta klappar lite extra för. I random ordning:

1. Klassiska Finska exportvaror
Ge mig marimekko i mängder 

Lumimarja in my heart 

I just can't get enough 



Ge mig en skål and I'm happy 

2. Minna Parikka 

Bilder från butiken i helsingfors 

oooh prövade melt i denna butik 
Hon e fin, Minna Parikka 



3. Kokböcker 
Mina små älsklingar 

Amerika in my heart 

4. Musik 
Just nu dio och rainbow-därav denna bild 

Pink 




5. New York 

WANT TO GO BACK 

PUSS 

6. Converse
Make you feel like a queen on a trown 

7. The Boss 
Bossigt me boss 

Bring me back my Boss 


8. Kreativt kaos 
I kaoser kläcks dom bästa ideerna 

9. Bakverk och desserter 
Prag sommaren 2010 

MMM..kakor 


10. Helsingfors 

Liten men go 






Inga kommentarer: