lördag 15 december 2012

Children of the sea

Jag minns en gång för mycket länge sedan när vi såg på children of the corn hemma hos mig i parentesernas residens med mina kompisar och hur vissa var rädda så dom skaka som asplöv. :D Children of the corn imponerade inte på mig. Detta måste nog vara världens mest bisarra inledning på ett blogginlägg. Jag har inte lyckats producera bilder som jag lovat så det kommer att komma en kasa med bilder i slutet av dettta inlägg om man nu är intresserad.
 Det är lördag igen. Det känns som om lördagar har blivit mina blogg dagar. Jag har liksom mest tid på lördagkvällen. När jag fått undan det obligatoriska "stadsbesöket", promenaden och matlagningen. Då går jag igenom veckans bloggskörd och fjuttar iväg ett eget blogginlägg..så man kan vänta sig liv på bloggen på lördagar. Det säger ju också att man är gamal o inte har någo lördags "måsten". Det finns en orsak till och det är telefjongen. Jag har ju allt jag behöver på telfjongen. Slänger mig i soffan o kollar instagram, facebook och annat direkt från fjongen och då blir det inte att sätta på datorn. Jag vill inte skriva blogginlägg från fjongen dock..det tar sån tid.
Va ha hänt i mitt liv? Jag har fått iväg julkorten i tid, jag har handlat alla julklappar och jag har 80 prov att rätta. Julstök på hög nivå. Men om en vecka är det JULLOV. Jullov hade jag senast när jag gick i gymnasiet. Så lovet är VÄLKOMMET.

Children of the sea lyssnar jag på konstant 

12.12 Ishockey 

9.12. 2 advent 

10-11.12..julkort 


13.12..nästan hela dagen i kyrkan 

14.12 julklapp 


14.12. Julfest och ja vi äger en dusch bild 

15.12 Cheescake på nya sweet vaasa..och bakning hemma också 




Inga kommentarer: