tisdag 27 november 2012

Julfester, reflexvästar och lampor

Den smyger sig på den där december månaden. Jag suktar efter den något lite i alla fall. Jag vill äta överdrivna mängder av pepparkakor och drick hinkvis med glögg. Jag vill gå på julfester iklädd fin fina kreationer. I nästa vecka börjar julfest rumban och i år känns det som att YES!!FINALLY!! Jag får ta på mig finkläderna och SKORNA!! Smälla lite smink i facet och pussa en massa pupsiga människor(nåja kanske nu inte det sista) Har sån partyfeelis.

Den här har jag beställt hem :D 


Nuförtiden kör jag ganska sällan bil men när jag susar fram på de mörka gatorna anser jag att alla borde ha RELEXVÄST. Här har jag använt flitigt reflexväst under hösten men lämnat den hemma för att jag faktiskt har reflex på rocken. MEN nej..de ska vara reflexväst och inget annat.

Flere mammor kunde tvinga sina barn(speciellt stora barn) 


Jag har en passion för lampor. Jag skulle kunna byta lampor några gånger i året om det nu inte skulle kosta loppan och vara en enkel procedur.

Vita lampor is the shit 

Den här skulle passa bra. Problem. Mr C gillar den inte 
Återkommer med lite mer bilder som är mina egna om någon dag



Inga kommentarer: