fredag 16 november 2012

She works hard for the money..

Har belönat mig med skor igen. Jag är för svag för erbjudanden som kommer min väg. Nu står dom där på rad mina skor och jag älskar dem alla. Ha ha.

Förra veckan var vi till hemmet och frodades. Ja man bara pyser när man besöker föräldrahemmet. Det var trevligt att vara borta från vardagen en stund. 

I helgen är det julöppning som jag kommer att bojkotta. Julen inleds vid advent..Högst någon dag före. Jag blir så sjuk av all julkrams som når mina ögonbollar när jag entrar någon butik. Suckar. Och undviker butiker  under november månad. Jag har visserlige köpt lite julkortpyssel redan..bara för att jag inte behöver stressa i sista minuten som tidigare år. (Säger jag nu) 

Väntar på december. Inte på julkaoset. Utan på julfesterna. Jag har fått blodad tand för fester..ha ha..
och så längtar jag till att få träffa alla fina människor. Och att få gå i butiken o ta in allt juligt i rätt tid. 

Nej nu ut och promenera..

Julpyssel är tillåtet

Driving home pampas style 

Julklappstips till mig 

Allt va lugnt i hemstaden 

Köpte en bok 

Köpte tomtar..I KNOW 

My new babys 

All helgona 

Svaghet nr 2 

Inga kommentarer: