måndag 5 november 2012

Tänder-so overrated

Den smyger sig på tandvärken. Den har släppt den där bedövningen och min tandlösa käft känns öm som bara den. Jag har faktiskt en tand kvar på högra sidan( där nere) resten är gone. Hade tandvärk en natt och när jag slog upp mina ögonbollar så var värken borta. Allt var frid och fröjd i några dagar före jag skulle till tandläkaren(ja de var därför jag inte for efter tandvärksnatten) Tandläkaren meddelar att tanden är död. Det var alltså den sista sucken den där natten. Nu är jag en tandlös tant med värk. Tandläkaren passade på och dra ut en visdoms tand på samma gång. Bara så där by the way. Ja fy sjutton viken smärta. Tårarna rann och fötterna gick som visplar när tand nr 1 skulle bort. (var den faktiskt död). Visdomtanden försvann som en fis.
Nu ska jag bedöva mig med några burana och tänka på någo skoj :D

På helgen var bror&company på besök. Jag, gamla tanten höll mig på banan till 3.30. Ja jestas vart är denna värld på väg (elller den kvinna) Sen stog jag i en evig taxi kö. Fick flash backs från en tid då vi åka gratis taxi i eknäs. Sånt sker inte mer.. Det var en bra helg helt igenom.

Hälsa på svärmor o pimpa graven. (undrar dock vart våra ljungar tagit vägen)

Ratatakalenderns lanseringsfest..och hotdog hörnan 
Ritz och TV-hörnan 
Krog nr 2 
Lördagsbrunch 
Lördagsvila 
Lördagsworkout 
Lördagsgrimas 



Nu ska jag skicka bilder till en tävling. Ska återkomma med tävlingen nån dag.

Inga kommentarer: