lördag 17 november 2012

Lördagslista

Listor. I love listor. Här kommer en lördagslista.

Vad har du på Dig?
En Sonisphere t-shirt och jeans.



Hur mår du? 
Jo tack. Det knallar och går.


Vad önskar du just nu? 
Ett jobb. Evighetsvikarien här hej.
Dios vikarie kan man alltid vara :D 


Vad har du ätit idag? 
Hjortskav och mos..nothing fancy


Vad ska du göra i morgon? 
Förbereda lektioner. Ta en långpromenad. Bojkotta julöppningen.


Och på Måndag?
Jobba

Vem saknar du? 
Många

Senaste köp? 
Lådor från Claes ohlson. Det ska bli ordning på torpet. Åtminstone bland pysselgrejerna.


Vad skrattade du senast åt?
En scen från Whitney (säsong två btw)


Vad grät du senast åt? 
Åt orättvisorna i min värld(inte i stora världen som man borde)


Vem sov du senast med?
Mr C 

Vad läser du just nu?  
Blicken. Livåskådning. Detta nya ämne som jag aldrig undervisat i. 

Senast sedda film? 
Oj, The campaign med Will Ferrell eller så var det Nitro Circus.


Vem var den senaste som ringde dig? 
Jag tror det var mor min. 

Vart vill du åka just nu?
New york eller bara bort från Finland.


Senast 3 inkomna sms? 
Joo ja kommer ti Prisma då!

Tänä viikonloppuna teet Elloksella Merkkitutelöytöja.

Tjolahej! Låter bra! Synes då! Långkalsong!

Vad stod det i ditt senast skickade sms? 
Ja far o handla där efter 4 så om du kommer efter mig ti Prisma. 

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? 
Tarja Halonen.
Heidi? 
Tarja? 


Inga kommentarer: