torsdag 3 mars 2011

Nytt inlägg

Jag har skrivit många blogginlägg i mitt huvud men sen när jag sätter mig framför datorn så orkar jag inte skriva ner alla mina tankar. Jag är så lat. Februari månad har rullat förbi utan ett ord i bloggen. Hmm.
Jag har varit på resande fot nästan hela februari månad. Hon har kastat sig handlöst nerför backarna i Åre. Lyssnat på intressanta föreläsningar i Bjärka-Säby. Nu är kvoten för sverigebesök fylld för den här gången. Nu riktar vi våra blickar mot New York. :D

Snart händer det grejer här på bloggen. I väntan på nya vinder några bilder från mina dar i svea landet. Tyvärr var min kamera sönder så det blev tfnkamera bilder.

God is My DJ..;)

Så nu vet vi det..vart mormor försvinner

Har någonsorts panorama funktion i min tfn. Norska fjäll i bakgrunden.
Mr.C förbrukade googlesar på löpande band i fjällen. Vi hade dessutom skrämmande lika outfits
men ack så oilka skidstilar. En vandrarde pinne på skidor -cest moi

Befann mig ovanför molnen. Kände att denna nerfärd inte skulle bli bra. Men hon överlevde och det hela tog bara 1 timme.



Inga kommentarer: