torsdag 17 mars 2011

Dag 1- En bild på dig och 10 fakta

Jag vill inte komma igång med mitt bloggande igen. Inte ens fast jag har en halv bra ny header. :) Tänkte att jag skulle börja om den där -7dagars grejen och slå till med en 30dagarsgrej istället. Kanske de skulle få igång mitt skrivande.
Att hitta en bild där jag ser normal ut det är svårt...

- Jag vaknar alltid till väckarklocka-helg,semester som vardag. Onödigt att sova bort dagen.
- Jag har bott 10 år i Vasa
- Jag älskar att duka,synd bara så är det så sällan någon hittar till Vasa.
- Jag är en total facebookslav
- Skor för mig är konst. Jag har de jag går med och de som jag inte vill gå med för att de är så snygga.Konstverk
- Det mesta i min garderob e svart.
- Jag tror på Jesus
- Jag tror att jag skall börja skriva om min kärlek till heavy metal i bloggen
- Ibland köper jag böcker för att pärmen är snygg
- Jag njuter inte av en skogspromenad

Vi fortsätter imorgon. Nu ska de fortsätta semestras.



Inga kommentarer: