tisdag 22 mars 2011

Dag tre - En bild på uppsättningen från ditt favoritprogram

Solsidan-Tjenare mannen!

Pretty messed up family

I dagens samhälle är valmöjligheterna många så jag valde 2 serier som jag slaviskt följer med. Solsidan avrundar mina söndagar(hoppas på flere säsonger) Ove som man bara älskar och hata är en riktig juvel i den här serien. Shameless är en serie om en alkoholiserad far och hans barn. En familjesituation som jag aldrig kommer att kunna sätta mig in i och som jag innerligt ber om att ingen skall utsättas för(fast vi vet ju alla hur det är). Men familjen är guld och att hålla ihop och hitta lösningar till vardagsproblem (kanske inte alltid de man tänkt sig) får många bonuspoäng av mig.

Andra program jag följer är californication, weeds, CSI NY, the walking dead, boardwalk empire och criminal minds. Man kunde tro att jag inte har något annat liv än att glo på TV. Kanske det är så..;)

Inga kommentarer: