söndag 9 januari 2011

Helgen

Det har varit en bra helg. Det har varit gäster, mat och shopping. Med liten budget inhandlade jag hur mycket som helst. Man ska inte springa på rea i mellandagarna..allt är ju ännu billigare en vecka senare. Känner för att fixa och dona lite i vår..så jag köpte lite grejer att fixa och dona med:

Köpte hjärtan som jag tänkte piffa upp lite

och en guld buddha bara för att jag ville ha en :)

Man vet aldrig vad man hittar på med julpynt för 50 cent :)


Mina favorit tomtar. zz-top tomtarna köpte jag redan före jul..

Snart är julen över och jag är glad över mycket den här julen. Året har börjat hyfsat så ska inte de nu bli bra det här året också :) Fick "receptkort" av min bror och svägerska till julklapp. Hur fina som helst.













Fick böcker till julklapp..nu ska de donas i köket :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt att du gilla receptkorten, vi har tänkt göra en större uppsättning till våren! / Karin