tisdag 4 januari 2011

Dag 3-mina 3 största intressen

Det var inte enkelt det här. Vad har jag för intressen egentligen? Musiken är väl nog ett stort intresse. Om man nu sen kan säga att lyssna på musik kallas för musikintresse?! Jag spelar inget instrument och jag sjunger inte i kör. Jag är totalt out. Men musiken finns i mina öron så gott som hela tiden. Min musik.





















Hörlurar-check



Jag tycker om att inreda. Jag inreder när jag har lust och pengar. Jag är inte något vidare bra på att sy(eller ska vi säga suger ja ganska hårt när det gäller att antasta symaskinen) så jag inreder med annat istället..






Jag fick ingen rosa symaskin som liten.



Jag spelar dataspel. Jag är en nörd. Känner ingen annan som delar detta intresse med mig. (förutom min man men han är ju karl och då är det acceptabelt)
















Om int annat så ripar ja på plastgitarrn :)



Om det nu finns någon som känner mig kanske den har något att tillägga!?

Jag är tillbaka på jobb. Städade skrivbordet. Efter 2 dagar på jobb är det kaos igen. Trögt går de med! Suck! Känner mig riktigt ensam ibland. För det är ingen annan som jobbar med samma sak som jag :/. Pratar med mr.N när jag kommer hem. Skrämmer livet av honom med dammsugarn. Sån är jag idag. Nya tag imorgon.



Inga kommentarer: