fredag 7 januari 2011

Dag 4-mina framtidsvisioner

så här på fredagkvällen skall jag dela med mig av mina framtidsvisioner. Jag brukar ta dagens som den kommer. Gör er inte bekymmer för morgondagen heter det men visst borde man ha en plan. Eftersom jag nu är 30+ och inte egentligen har varken ett yrke eller familj så borde jag höra till gruppen hopplösa fall. Jag borde absolut ha haft en framtidsplan. Jag har jobbat hela 8 år heltid fastän jag har studerat/studerar och det är jag rätt nöjd med. Jag kommer att fortsätta jobba och studera för så har jag haft det och så vill jag ha det. När jag är färdig studerad(det är väl man väl aldrig egentligen) så hoppas jag att jag kan titulera mig präst. I övrigt har jag inga framtidsvisioner. Jag tar dagen som den kommer man blir mindre besviken då om allt inte går som planerat.

Jag kan tänka mig att skaffa en traktor i framtiden :) Har plogat idag och männen i huset har stått i fönstren och tittat på..så det så.

Inga kommentarer: