söndag 2 januari 2011

Dag 2- Varför bloggar jag.


Jag tar dagen som den kommer och därför kommer dessa "dags bekännelser" lite random. Jag började blogga på kyrkpressen 18.6 2007 sägs det i min profil på den nämda sidan. Jag har ingen aning varför jag började men det är kul att få kommentarer och kunna dela mid sig av sitt liv och sina funderingar med vänner och släkt som inte finns i min direkta närhet. Sen tog facebook över och det har blivit mindre bloggande på sistone.

Jag har fortfarande kvar min blogg på kyrkpressen.fi men jag skiver på heidis.shoeheaven (profilen går inte och få bort på kyrkpressen och kanske jag har någon läsare kvar där). Jag speglar min blogg till kyrkpressen. (när de nu funkar) Jag har också bloggat på papper.fi och ratata.fi men jag kommer tillbaka hit.

Mera om vilka bloggar jag läser någon annan dag :)

Inga kommentarer: