söndag 2 januari 2011

2010-listan (stulen)


1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Oj hela 2010 har varit ett riktigt första gången år. Jag hade min första gudstjänst. Halleluja det var bra feelis fast huvudet va fullt me snor.
Predikstolen min nya vän

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Inga nyårslöften så då behöver man inte heller bryta några.

3. Fick någon du känner barn?
Jepp..de kom 2 st flickebarn och 1 pojkbarn va jag kan minnas.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Jag tog och besökte Tjeckien minsann. Och så var jag till Kokkola.

6. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?
Mera träffar med girlsen. Mera fester. Mera glada miner.

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
Det måste nog vara 12.9 då..

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Att jag bytt jobb!! Tummen opp på den saken. Inte är det alltid enkelt men int e de svårt heller.

9. Vilket var ditt största misstag?
Glömde regnrocken i bilen på sonisphere festivalen..he he

10. Vilket var ditt bästa inköp?
?

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Min Nokia N8 och bilfan.

12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Alla mina andakter på ålderdomshem. Mina sko och bok inköp.

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010
Iron Maiden, El dorado-eller egentligen allt med Iron Maiden
Beyonce Halo/Sweet Dreams
Serj Tankian/ Left of center
Hurts/It's a wondeful life
Lady Gaga- diggar bara henne :)

15. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?
Bättre

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?16
Mina vänner och min familj. Min blogg.

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Nja studier kanske..

18. Hur var din julafton?
Jobbade första gången i mitt liv på julafton. Kändes lite stort att få berätta om julen kring krubban. Lite otippat i början av år 2010. Annars var julen glögg, mat, klappar och familj.

19. Blev du kär?
Nå int vet ja nu

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Americas next top model, Walking dead, CSI NY, Boardwalk empire, Two and a half men, Weeds (okej de mesta på dator dock)

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Jag hatar mycket, men inte någon.

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
De är inte kloka, de där ryssarna. Anna-Lena Lauren.

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Beyonce. Hon e het.

24. Önskade du dig något som du fick?
Ett nytt jobb.

25. Önskade du dig något som du inte fick?
Se Serj Tankian, En röd bokhylla för mina böcker.

26. Vilken var årets bästa film?
Inception är den jag minns just nu..

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Inget speciellt

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Oj..ingen aning. Alla möten är alltid speciella

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Ingen stil alls egentligen. Vill helst gå i bändi paita hela tiden och ett par snygga stiletter. Kanske jag någon dag har nån stil på mina kläder.

30. Vad fick dig att må bra?
Skor, resor, mat och vänner.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Bruce Dickinson :) ha ha

32. Vem saknade du?
Svärmor och alla mina vänner.

33. Vilken var din bästa månad?
Augusti var helt yes. Semester, resa, konsert och nytt jobb.

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Studera mera. Haft mera kontakt med mina vänner.

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Hoppas att jag är många studiepoäng rikare den här tiden i nästa år.
Mera paaarty och resor :)
Beyonce va het i år :)

Inga kommentarer: