fredag 26 april 2013

Gult e fult

Min blogg är fortfarande påskgul. För att vara riktigt ärlig så har jag lådan med påskpynt här på golvet i mitt rum. Jag har varit lat både med uppdaterande och med att föra bort påskpynten.

 Jag har mest glatt mig åt att snön smält bort, att jag har fått börja cykla och att baka. Jag har haft en all time low när det gäller bakning men nu leverar jag bakverk efter bakverk. Väntar på att höra något livstecken från hela Finland bakar men jag är nog en sån där  vanlig bondlurk så jag har nog inte en chans.

Annars e jag glad över att ha ett jobb och att vinterrocken är i tvättmaskinen.

Lite bilder eftersom jag är så trög på skrivande.

Har åkt runt och tittat på översvämmingar

Har börjat slösa..

Baka baka

Pätkis och blåbärsmuffins. (Pätkis va inte goda) 

Brööööööd

Varit på fest!!

Haft festkläder på arbetstid. 

Conversen har jag tagit fram 

Inga kommentarer: